VERKKOKAUPPA
Design Paja Oy / Nordic Stories ( 2800520-9 ) myy tuotteita verkkokaupassa osoitteessa: www.nordicstories.fi
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Onnistuneen tilauksen jälkeen asiakkaan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus.
MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Nordic Stories maksuja välittää Checkout Finland Oy sekä Klarna Bank AB. Nordic Stories ei näe, käsittele tai tallenna asiakkaidensa maksutietoja.
Checkout Finland maksutavat
Checkout Finland on turvallinen maksutapa, jolla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Pankkimaksut:
Asiakkaiden käytössä on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Verkkokaupassa voi maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-Pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut:
Verkkokaupassa voi maksaa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Käytössä ovat kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat:
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtä tai korttimaksuna kortilta hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalvelut:
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto. Asiakas näkee rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot hyväksyessään maksun. Hyväksymällä maksun hyväksyy samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Klarna maksutavat
Klarna-lasku
Klarnan laskulla maksaminen on turvallista ja helppoa:
- Maksaminen tapahtuu vasta lähetyksen saapumisen jälkeen
- Maksuaika on 14 vuorokautta
- Maksukorttitietoja ei tarvitse antaa
- Laskua voi tarkastella osoitteessa klarna.fi
Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
Klarna tarjoaa kuluttajille Ostajan turvan, mikä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kuluttajan ei tarvitse maksaa tilattuja tuotteita ennen kuin on vastaanottanut ne, ja että Klarna auttaa kuluttajaa ostokseen liittyvissä ongelmatilanteissa. Lisätietoa Klarnan Ostajan turvasta täällä.
Klarna-erämaksu
Klarna-erämaksulla asiakas päättää itse, missä tahdissa maksaa ostokset (alkaen 1/100 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että:
- Maksaminen tapahtuu vasta lähetyksen saapumisen jälkeen
- Maksukorttitietoja ei tarvitse antaa
- Loppusumman voi maksaa pois yhdellä kertaa
Klarna erämaksuvaihtoehdot sekä yleiset luottosopimusehdot löytyvät täältä.
Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.
Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), jonka yhteisötunnus on 556737-0431, osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta.
TOIMITUSTAVAT JA -KULUT
Tilauksen toimituskulut kerrotaan verkkokaupan toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitustapavaihtoehdot ovat:
- Postipaketti
- Posti Smartpost
- Postin Kotipaketti
TOIMITUSAIKA
Toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 päivää.
PALAUTUKSET
Asiakkaalla on 100 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta, palautus on aina maksutonta.
Ilmoita palautuksesta sähköpostilla, saat paluuviestinä ohjeet palauttamista varten!
Palautusosoite:
Design Paja Oy / Nordic Stories Pyynikintori 4-6 33230 Tampere
Palautamme rahat palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Suosittelemme säilyttämään postin toimipisteestä saatua palautuskuittia. Oletamme että palautettu tuote on alkuperäisessä pakkauksessa ja käyttämätön.
LUNASTAMATON PAKETTI
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus. Lunastamatta jätetystä lähetyksestä asiakkaalta peritään lähetyksestä aiheutuneet lähetyskulut.
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@nordicstories.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli lähetys on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
MUUTA
Pyydämme huomioimaan, mikäli tuote on loppunut kokonaan varastosta, vaikka tilaus menisi läpi, palautamme rahat postimaksuineen asiakkaan ilmoittamalle tilille. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin markkinatilanteen mukaan.
Kaikissa kysymyksissä tai ongelmatilanteissa kannattaa ottaa yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@nordicstories.fi